Veelgestelde vragen

Op deze pagina staat een overzicht van de meest gestelde vragen en de antwoorden hierop, staat een vraag hier niet bij? Neem dan alstublieft contact op.

Op welke tijden kan ik ondernemen bij jullie?

Bij ons krijgt u een sleutel van het pand + een sleutel van uw eigen kantoor. Dit betekend dat u 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunt komen werken.

Hoe lang bestaan jullie al?

IJzersterk Ondernemen is een begrip in de regio. Wij  huisvesten ondernemers al vanaf 2010!

 

Wat zijn de kosten voor een kantoor?

Dit hangt af van het aantal M2, situering in het pand en de faciliteiten in het kantoor. Tijdens een bezichtiging bespreken we de mogelijkheden.

Hoeveel ondernemers huisvesten jullie op dit moment?

Wij huisvesten op dit moment +/- 50 ondernemers verdeeld over 2 panden.

Welke faciliteiten zijn er aanwezig in de panden

Wij faciliteren de super snel internet (zowel bekabeld als wifi).

Koffie en Thee zijn op elke verdieping aanwezig

Schoonmaak van de openbare ruimtes in het pand

Vergadermogelijkheden

Hebben jullie wel eens een netwerkavond?

Wij proberen 2 keer per jaar met alle ondernemers een netwerkavond/borrel te organiseren.

Kan ik in tussentijd intern verhuizen naar een groter kantoor?

Jazeker, als er een kantoor vrij komt en u zou deze graag op korte termijn betrekken en niet met dubbele kosten zitten, dan is het altijd mogelijk om intern te verhuizen naar een groter kantoor.

Wat is de duur van een contract?

Wij werken met jaar contracten. Deze kunnen opgezegd worden met een opzegtermijn van 6 maanden.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is 6 maanden. Opzeggen kan gemakkelijk via de e-mail.

Wat is jullie adres?

ADRES DRU:  Frank Daamenstraat 4, Ulft

ADRES KLOOSTER:  F.B. Deurvorststraat 43, Ulft

Hoe kan ik in contact komen met IJzersterk Ondernemen?

U kunt ons een e-mail sturen op info@ijzersterkondernemen.nl of bellen op 0315-760223